Eventy flotowe
Ceny paliw
Województwo PB 98 PB 95 ON LPG
dolnośląskie 5,35 5,04 4,97 2,10
kujawsko-pomorskie 5,35 5,03 4,99 2,12
lubelskie 5,38 5,05 5,01 2,10
lubuskie 5,39 5,07 4,98 2,13
łódzkie 5,35 5,00 4,96 2,15
małopolskie 5,33 5,02 4,98 2,15
mazowieckie 5,31 5,00 4,98 2,14
opolskie 5,33 4,97 4,95 2,07
podkarpackie 5,33 5,04 4,96 2,11
podlaskie 5,33 5,03 4,97 2,09
pomorskie 5,38 5,02 4,98 2,12
śląskie 5,25 4,94 4,93 2,10
świętokrzyskie 5,36 4,98 4,96 2,09
warmińsko-mazurskie 5,34 5,06 5,05 2,14
wielkopolskie 5,30 4,98 4,94 2,09
zachodniopomorskie 5,41 5,07 4,98 2,16

Vademecum PTF SKFS 2017 Data: 27.12.2017 | Miejsce:

Kolejny test za nami. Ponownie zatoczyliśmy koło i znowu Profesjonalny Test Flotowy możemy połączyć ze słowem pierwszy. 

Dlaczego? 

Dowiesz się w III edycji Vademecum PTF SKFS. 


Vademecum PTF SKFS 2016 Data: 23.02.2017 | Miejsce:

Kolejny, siódmy już Profesjonalny Test Flotowy za nami. Profesjonalny - ponieważ przeprowadzają go tylko i wyłącznie Fleet Managerowie, osoby zarządzające flotami, kształtujące Politykę Flotową i mające bezpośredni wpływ na wybór  amochodów w swoich firmach. Profesjonalny, ponieważ na ocenę końcową składają się nie tylko subiektywne wrażenia z jazdy, ale również twarde fakty, takie jak spalanie (rzeczywiste), wartość rezydualna, koszty serwisowe, emisja CO2 czy koszt zakupu.


Vademecum PTF SKFS 2015 Data: 30.05.2016 | Miejsce:

To był wyjątkowy, pod wieloma względami Profesjonalny Test Flotowy. To dzięki wyjątkowemu zaangażowaniu naszych Członków, niektórzy uczestniczyli w Teście nawet 2 lub wszystkie 3 dni. Bardzo dziękujemy. Prawie wszystkie marki flotowe wskazane przez Członków SKFS, po uprzedniej statystyce przedstawionej przez SAMAR, podstawiły samochody w wymaganych specyfikacjach. To potwierdza jak istotnym wydarzeniem flotowym jest PTF. W tym roku szczególny nacisk został postawiony na samochodu dostawcze do 3,5 DMC. To było wyzwanie dla wielu Fleet Managerów, którzy często w większości mają do czynienia z samochodami osobowymi.


Vademecum PTF SKFS 2014 - Pierwsza publikacja SKFS Data: 24.02.2015 | Miejsce:

Profesjonalny Test Flotowy  2014, to pierwsza edycja organizowana wyłączenie przez członków Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych. Kapituła składająca się z 15 osób opracowała: regulamin, kryteria oceny, ich właściwości oraz harmonogram działań. Dodatkowo wsparliśmy się wiedzą i doświadczeniem takich firm jak: SAMAR, Eurotax oraz Finder. W PTF brało udział 90 fleet managerów, którzy 43-ma nominowanymi samochodami przejechali prawie 12 tys km. Ostatnim, a zarazem jednym z najistotniejszych elementów projektu, było merytoryczne opracowanie, podsumowujące wyniki naszej pracy, czego efektem jest niniejsze Vademecum PTF SKFS’14.


Nigdy nie jeżdżę po alkoholu Data: 01.10.2014 | Miejsce:

 Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych zostało partnerem akcji "Nigdy nie jeżdżę po alkoholu". 
Akcja „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” jest inicjatywą szerokiej koalicji, w skład której wchodzą instytucje, organizacje branżowe oraz podmioty komercyjne. Akcja jest otwarta, a jej inicjatorzy zachęcają różne podmioty do przyłączenia się i upowszechnienia symbolu kampanii. Celem kampanii jest propagowanie zasady: Nigdy nie jeżdżę po alkoholu. Inicjatorzy projektu chcą zintegrować oraz zaktywizować społeczeństwo wokół myśli przewodniej projektu.

Akcja społeczna „Karta ratownicza w pojeździe” Data: 07.07.2014 | Miejsce:

Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych zostało Partnerem akcji „Karty ratownicze w pojeździe” mającą na celu podniesienie bezpieczeństwa polskich kierowców i ich pasażerów.
 
Co roku na polskich drogach prowadzone są tysiące akcji ratowniczych spowodowanych wypadkami drogowymi, w których by uratować życie pasażerów liczy się każda sekunda. Konstrukcja, wzmocnienia i systemy bezpieczeństwa pojazdów to zawsze wyzwanie dla grupy ratowniczej. Na drogach jeździ setki modeli samochodów i każdy jest inaczej skonstruowany. Karoserie samochodów mają wzmocnienia, które są bardzo różnie umiejscowione. Gdy nożyce natkną się na takie wzmocnienie – pękają. Znalezienie i odłączanie akumulatorów też wbrew pozorom nie jest łatwe. Podobnie ma się sprawa z poduszkami powietrznymi. Dlatego aby przyspieszyć wydobycie pasażerów z rozbitego pojazdu opracowano europejski system „Karta ratownicza pojazdu”.

Newsletter




Logowanie na forum


© 2014 Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych