Eventy flotowe
Ceny paliw
Województwo PB 98 PB 95 ON LPG
dolnośląskie 4,63 4,32 4,09 1,91
kujawsko-pomorskie 4,72 4,38 4,18 1,86
lubelskie 4,72 4,34 4,12 1,85
lubuskie 4,67 4,30 4,08 1,83
łódzkie 4,72 4,31 4,09 1,79
małopolskie 4,64 4,35 4,15 1,86
mazowieckie 4,71 4,34 4,14 2,01
opolskie 4,59 4,26 4,09 1,73
podkarpackie 4,68 4,36 4,13 1,84
podlaskie 4,65 4,32 4,14 1,90
pomorskie 4,78 4,39 4,19 1,91
śląskie 4,60 4,28 4,05 1,79
świętokrzyskie 4,66 4,24 4,05 1,75
warmińsko-mazurskie 4,78 4,38 4,17 1,92
wielkopolskie 4,65 4,29 4,08 1,77
zachodniopomorskie 4,78 4,39 4,21 1,97

Vademecum PTF SKFS 2016 Data: 23.02.2017 | Miejsce:

Kolejny, siódmy już Profesjonalny Test Flotowy za nami. Profesjonalny - ponieważ przeprowadzają go tylko i wyłącznie Fleet Managerowie, osoby zarządzające flotami, kształtujące Politykę Flotową i mające bezpośredni wpływ na wybór  amochodów w swoich firmach. Profesjonalny, ponieważ na ocenę końcową składają się nie tylko subiektywne wrażenia z jazdy, ale również twarde fakty, takie jak spalanie (rzeczywiste), wartość rezydualna, koszty serwisowe, emisja CO2 czy koszt zakupu.

Wersja elektroniczna Vademeum PTF SKFS - VII edycja 


VII edycja PTF SKFS Data: 07.07.2016 | Miejsce: Zegrze

We wrześniu członkowie Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych po raz VII wytypują auta „szyte na miarę” potrzeb polskich flot. Tegoroczna edycja części praktycznej testu odbędzie się w dniach 7-9 września w Zegrzu koło Warszawy. Kapituła PTF SKFS, którą w tym roku tworzy aż 17 osób z szeregów SKFS, określiła także rodzaj nadwozia oraz napędu samochodów walczących o tytuł Auta Flotowego 2016 roku. Wartości rezydualne pojazdów biorących udział w PTF SKFS 2016 przygotował Partner Merytoryczny – firma Eurotaxglass's.


Vademecum PTF SKFS 2015 Data: 30.05.2016 | Miejsce:

 To był wyjątkowy, pod wieloma względami Profesjonalny Test Flotowy.

Po pierwsze – wyjątkowa frekwencja.
A w zasadzie najwyższa w historii naszych Testów podczas praktycznej jego części. To dzięki wyjątkowemu zaangażowaniu naszych Członków, niektórzy uczestniczyli w Teście nawet 2 lub wszystkie 3 dni. Bardzo dziękujemy. 

Po drugie - rekordowa ilość marek i samochodów.
Prawie wszystkie marki flotowe wskazane przez Członków SKFS, po uprzedniej statystyce przedstawionej przez SAMAR, podstawiły samochody w wymaganych specyfikacjach. To potwierdza jak istotnym wydarzeniem flotowym jest PTF.

Po trzecie – „dostawczaki” siłą.
W tym roku szczególny nacisk został postawiony na samochodu dostawcze do 3,5 DMC. To było wyzwanie dla wielu Fleet Managerów, którzy często w większości mają do czynienia z samochodami osobowymi. Ale było też świetną okazją do zdobycia wiedzy praktycznej w użytkowaniu tego typu nadwozia. Zwracaliśmy uwagę nie tylko na elementy „prowadzenia” samochodu ale szczególnie na kwestie przewożenia ładunków i ich bezpiecznego mocowania.

Vademecum w wersji elektronicznej znajdziesz po rozwinięciu informacji.  


Analiza rynku CFM Data: 21.03.2016 | Miejsce:

W strukturach SKFS została powołana grupa robocza ds. analizy rynku CFM. Liderem grupy został Mariusz Stasiński. Grupa zajmie się porównaniem produktów największych CFM w Polsce, wskazaniem zalet i wad współpracy z tymi firmami oraz porównaniem umów z nimi. 


Projekt Bezpiecznej floty Data: 21.03.2016 | Miejsce:

W strukturach SKFS została powołana grupa robocza która wspólnie z kolegami z PSM będzie szukała optymalnego kosztowo i uniwersalnego planu szkoleń który pozwoli skuteczniej niż dotychczas zachęcić decydentów do udziału ich firm w szkoleniu kierowców. Razem poszukamy argumentów przemawiających za wdrażaniem projektów szkoleniowych w firmach przechodząc przez obszary na które szkodowość ma wpływ – od aspektów kosztowych do koncepcji społecznie odpowiedzialnego biznesu. Zespół będzie pracował nad opracowaniem scenariusza działań zmierzających do uzyskania finansowania zewnętrznego takich szkoleń. Celem działania zespołu będzie też doradztwo i analityka w zakresie szkoleń kierowców – oferta skierowana do członków SKFS chcących udostępnić dane szczegółowe dotyczące swojej floty w celu przyjęcia indywidualnego scenariusza działań dedykowanych konkretnej flocie. W ten sposób będziemy chcieli pozyskiwać jeszcze lepszą wiedzę o wpływie szkoleń na ograniczenie kosztów eksploatacji aut czy kosztów osobowych będących konsekwencją wypadków na drodze.


Nowsze wpisyStarsze wpisy
Newsletter




Logowanie na forum


© 2014 Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych